Критерії оцінювання 5-8 клас НУШ: фізична культура
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ
оцінювання результатів навчання учнів/учениць 5-8-х класів
Свідоцтво досягнень
· Розвиває особистісні якості в процесі фізичного виховання
· Володіє технікою фізичних вправ
· Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність
Група результатів 1. Формування психічної та соціально-психологічної сфер засобами фізичного виховання
· Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1];
· Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2];
· Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3];
· Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [ФІО 1.4];
· Дотримується етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5]
Група результатів 2. Систематичні заняття фізичними вправами, володіння технікою фізичних вправ
· Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1];
· Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2];
· Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3]
Група результатів 3. Усвідомлення значення фізичної/рухової активності для підтримування стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання
· Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1];
· Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [ФІО 3.2];
· Дотримується здорового способу життя через фізкультурно-оздоровчу діяльність [ФІО 3.4];
· Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [ФІО 3.5]
БАЛ | ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ | ГАЛУЗЕВІ КРИТЕРІЇ | ||
Група 1. Формування психічної та соціально-психологічної сфер засобами фізичного виховання | Група 2. Систематичні заняття фізичними вправами, володіння технікою фізичних вправ | Група 3. Усвідомлення значення фізичної/рухової активності для підтримування стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання | ||
1 | Учень / учениця не бере практичної участі у фізичних заняттях та під час оздоровчих вправ, не проявляє інтересу до власного фізичного розвитку | демонструє мінімальний інтерес до фізичної активності, не виявляє бажання співпрацювати з іншими та уникає участі в будь-яких групових діях під час уроку | учень не дотримується правильної техніки виконання вправ, часто допускає помилки, не враховує основні правила та рекомендації вчителя | не бере участі у процесі фізичної / рухової активності, демонструє мінімальний інтерес до здорового способу життя та активних видів відпочинку |
2 | Учень / учениця демонструє мінімальний активний рівень зацікавленості у фізичних активностях, не виконує фізичні вправи чи фізкультурно-оздоровчі завдання | відтворює незначну частину вправ, не може ефективно співпрацювати з іншими учнями, не зацікавлений у власному розвитку | демонструє мінімальне розуміння техніки виконання вправ, вправи виконує недостатньо точно | демонструє мінімальну участь під час фізичної / рухової активності, що є недостатньою для підтримки здоров'я |
3 | Учень / учениця демонструє обмежений рівень інтересу до фізичних / рухових активностей, іноді демонструє елементи правильної техніки виконання вправ, але це відбувається лише з допомогою вчителя | демонструє часткову участь у відпрацюванні різноманітних завдань; під час уроку не проявляє ініціативу у власному розвитку та вміння співпрацювати | частково демонструє елементи правильної техніки виконання вправ, однак допускає помилки, що впливають на результат | демонструє мінімальну участь у фізичній / руховій активності, проте це відбувається лише з настанови вчителя |
4 | Учень / учениця демонструє незначний інтерес до фізичних вправ, проте інколи бере участь в іграх та оздоровчих вправах | іноді бере участь у відпрацюванні різноманітних завдань, демонструє мінімальну взаємодію з однолітками | демонструє часткове розуміння техніки вправ, виконує їх правильно, але з неточностями | іноді бере участь у фізичній / руховій активності, однак не демонструє її на постійній основі |
5 | Учень / учениця демонструє середній рівень зацікавленості, регулярно бере участь у загальнорозвивальних вправах та оздоровчих вправах, однак не виявляє значного ентузіазму | епізодично демонструє окремі вольові якості під час виконання фізичних вправ, деякі ознаки співпраці та активності у власному розвитку | демонструє середній рівень техніки виконання вправ, допускає мінімальну кількість помилок, однак не завжди виявляє стабільність у виконанні | демонструє середній рівень участі у фізичній / руховій активності, але не завжди зі значним ентузіазмом |
6 | Учень / учениця демонструє інтерес до фізичних занять та здорового способу життя, регулярно бере участь у загальнорозвивальних вправах та завданнях, звертаючись за допомогою до вчителя | демонструє середній рівень участі та співпраці з іншими учнями, епізодично виявляє вольові якості під час виконання фізичних вправ | демонструє добре засвоєну техніку вправ, але допускає неточності в рухах чи певних вправах, що потребують покращення після демонстрації вчителем | учень демонструє обмежений рівень участі у фізичній / руховій активності, однак йому не вистачає систематичності та постійності у ході виконання вправ |
7 | Учень / учениця демонструє достатній рівень зацікавленості й активності; регулярно бере участь у фізичних та оздоровчих вправах, виявляючи до них певний інтерес | активно бере участь у групових завданнях, активно взаємодіє з однолітками та проявляє елементи лідерства | добре володіє технікою виконання вправ, демонструючи неабияку точність та стабільність, допускає незначну кількість помилок | демонструє достатній рівень участі у фізичній активності, займається фізкультурно- оздоровчою діяльністю, виявляючи до неї певний інтерес |
8 | Учень / учениця демонструє високий рівень зацікавленості фізичною активністю, бере активну участь в оздоровчих заходах | демонструє співпрацю та взаємодію з однолітками в командних іграх, бере активну участь у групових завданнях, виявляє високий рівень самостійності | демонструє вправність у ході виконання завдань, проте виявляє недосконалість у техніці їхнього виконання | учень виявляє достатній рівень участі та активності у фізичній / руховій активності, дотримується здорового способу життя |
9 | Учень / учениця демонструє високий рівень фізичної активності, регулярно займається фізичними та оздоровчими вправами, виявляючи інтерес до здорового способу життя, однак у процесі відтворення вправ після демонстрації вчителя допускає незначні помилки | демонструє неабиякий рівень співпраці та лідерських якостей; бере активну участь у досягненні спільних цілей в командних іграх | виявляє майстерність у техніці виконання вправ; виконує вправи майже ідеально, без помилок та з високою ефективністю | демонструє високий рівень участі у фізичній активності, виявляє значний інтерес до здорового способу життя |
10 | Учень / учениця демонструє високий рівень зацікавленості та систематичності під час виконання різних вправ, надає перевагу фізичній активності як важливому складнику свого життя | демонструє високий рівень співпраці в командних іграх, ефективно взаємодіє з однолітками та постійно сприяє їхньому розвитку | демонструє високу техніку виконання фізичних вправ у ході ігрової та змагальної діяльності, самостійно обирає найефективніший спосіб виконання фізичних вправ | виявляє високий рівень фізичної активності, регулярно та якісно виконує фізичні вправи |
11 | Учень / учениця демонструє винятковий рівень зацікавленості та дедукації, виявляє особливий інтерес до фізичної активності й власного розвитку | демонструє вольові якості у процесі рухової активності, розуміє власну роль у ході командної гри, на високому рівні аналізує як власні сильні та слабкі якості, так і відповідні якості суперника | систематично демонструє вольові якості у процесі рухової активності, визначає власну роль та завдання для підсилення командної взаємодії та основі аналізу сильних та слабких сторін, як свої, так і команди | демонструє високий рівень участі у командній діяльності, виявляє неабияку фізичну активність та приділяє чимало час фізкультурно-оздоровчим вправам, що відображається на його загальному стан здоров’я та фізичній формі, добирає фізичн вправи для регулювання власного емоційного стану |
12 | Учень / учениця демонструє виняткову зацікавленість у фізичній активності, демонструє винятковий інтерес до фізичних занять та оздоровчих вправ, що є ключовим складником його життя, аналізує власні навчальні дії, планує свій подальший освітній поступ, ініціює, планує й організовує співпрацю в групах з метою досягнення навчальних цілей, виконання дослідницьких / творчих завдань | демонструє та визначає власну роль у командній діяльності, стимулює однолітків до досягнення високих цілей, виявляючи їхню співпрацю та лідерство | демонструє бездоганне виконання вправ, гармонію та точність рухів, пропонує одноліткам ефективний спосіб виконання фізичних вправ | демонструє особливу фізичну активність, систематично та цілеспрямовано займається фізкультурно-оздоровчою діяльністю, вміє себе якісно оцінювати |
Комментарии
Отправить комментарий